Jak podpisać umowę

Musisz podpisać umowę i wysłać nam na adres mailowy biuroakademi@gmail.com

Jak podpisać umowę?

Najprościej, najtaniej i najszybciej jest podpisać umowę profilem zaufanym przez ePuap https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER  (instrukcja poniżej)

Jak podpisać umowę w 5 krokach? 
      1. Wydrukuj umowę.
      2. Wypełnij ją – w tym nagłówki na końcowych stronach, na każdej stronie daj parafkę, ręcznie podpisz gdzie
          należy, dodaj zdjęcie.
      3. Wykonaj skan w PDF i podeślij mi go do weryfikacji, jeśli odeślę maila z OK., wówczas proszę podpisać
          przez ePuap.
      4. Podpisz skan umowy przez ePuap (profil zaufany) – rządowy link powyżej.
      5. Podeślij mi umowę po podpisaniu ePuapem.
   Koniec!
Jeśli wszystko będzie jak należy, otrzymasz potwierdzenie że zostałeś przyjęty 🙂

 

Więcej detali:
Z uwagą i zrozumieniem przeczytaj umowę i załączniki.

Jeżeli akceptujesz umowę i poniższe do niej załączniki to:

  • wydrukuj umowę,
  • wypełnij pola jak daty, imię i nazwisko w tym w nagłówkach na ostatnich stronach, dodaj zdjęcie, itd, możesz wypełnić ręcznie lub używając komputera
  • umowę podpisz ręcznie, nie akceptuję podpisów wklejanych  
  • umieść parafki na każdej stronie umowy, nawet tam gdzie się podpisujesz
  • zeskanuj wypełnioną i podpisaną umowę: 
    – strony w kolejnosci i w PIONIE jako jeden dokument w PDF (nie osobne kartki),
    – strony wyraźnie czytelne i z widocznymi numerami stron
    – skan format A4, stron proszę nie wklejać jako zdjęcie na np. World,
    – skan umowy proszę przesłać na maila biuroakademi@gmail.com w celu weryfikacji,
    – jeśli odeślę maila z OK., wówczas proszę podpisać przez ePuap (bez problemu założysz go w swoim
      banku lub ZUS), po podpisaniu proszę pobrać PDF umowy z ePuapu i wysłać mi tak podpisany skan na
      maila

Teraz:
Jeżeli będzie podpisane za granicą (przed podpisaniem podeślij umowę do weryfikacji)
– u notariusza, prawnika lub w Polskiej ambasadzie, to wziąć tylko – poświadczenie podpisu, po tej formalności proszę podesłać mi skan na maila, a oryginał na adres Fundacji.
Chodzi o notatkę stwierdzającą że podpis jest autentyczny i złożony w obecności w/w osoby mającej stosowne uprawnienia by to stwierdzić. Nie chodzi o to żeby prawnik czy notariusz analizował, zmieniał itp tą umowę. Piszę o tym gdyż cześć z nich ma takie zapędy i należy im jasno wytłumaczyć co jest potrzebne…

To może brzmi skomplikowanie ale tak naprawdę jest proste 🙂 

W nazwie PDF umowy KONIECZNIE podaj tylko swoje imię i nazwisko.

ePuap
– wejdź na stronę rządową https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER  
   w -Wybierz dokument z dysku- wybierz umowę (nazwę pliku PDF ze swoim imieniem i nazwiskiem)
– następnie kliknij – Podpisz– teraz trzeba się zalogować swoim profilem
– klik na – Podpisz profilem zaufanym –
– potwierdź podpis wysłanym do ciebie kodem SMS
– sprawdź czy widzisz – Twój dokument został poprawnie podpisany –
– na dole strony – pobierz podpisany dokument w PDF na dysk lokalny (np na pulpit) i mi go podeślij przez w/w
   maila
W przypadku problemów dzwoń do nich!

Ja ten plik wkładam na tą samą stronę 
https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER następuje jego odszyfrowanie i widzę że został przez Ciebie podpisany, wówczas z tej samej strony ściągam sobie PDF z Twoimi wpisanymi danymi, i umowę mamy załatwioną.

Tu znajdziesz nagranie jak to uczynić 
Oglądaj 

Shopping Cart