Umowa - Akademia naturopatii

Umowa

Zapoznaj się proszę z umową (jest tutaj) zanim uiścisz bezzwrotną opłatę administracyjną w wysokości 150 zł i wypełnisz końcowy formularz zapisowy. W ramach opłaty administracyjnej  na pierwszych zajęciach otrzymasz książkę Kiedy lekarz zawiedzie…o łącznej wartości 48 zł, przedstawiającą łańcuch przyczynowo-skutkowy i skrótowo opisującą najważniejsze punkty tego sposobu leczenia.

Jak podpisać umowę? 
Najprościej, najtaniej i najszybciej jest podpisać umowę profilem zaufanym (instrukcja poniżej)
1. Z uwagą i zrozumieniem przeczytaj umowę i załączniki,
2. Jeżeli akceptujesz umowę i poniższe do niej załączniki to wydrukuj umowę, wypełnij pola, podpisz ją, oraz umieść parafki na każdej stronie umowy, na końcu ją zeskanuj.
3. Następnie podpisz ją profilem zaufanym (bez problemu założysz go w swoim banku)
lub:
Jeśli mieszkasz w Polsce
– u notariusza (poświadczenie oryginalności podpisu)
– lub na zajęciach stacjonarnych
Jeżeli mieszkasz w innym kraju niż Polska
– u tamtejszego prawnika, poświadczenie podpisu
– lub w Polskiej ambasadzie, poświadczenie podpisu
Chodzi o notatkę stwierdzającą że podpis jest autentyczny i złożony w obecności w/w osoby mającej stosowne uprawnienia by to stwierdzić.
Nie chodzi o to żeby prawnik czy notariusz analizował, zmieniał itp tą umowę.
Piszę o tym gdyż cześć z nich ma takie zapędy i należy im jasno wytłumaczyć co jest potrzebne… 🙂

Podpisaną umowę należy przesłać na adres Fundacji a skan w PIONIE jako jeden dokument (nie osobne kartki) na maila: biuroakademi@gmail.com

Instrukcja krok po korku jak złożyć podpis profilem zaufanym
to jest naprawdę proste 🙂
– wypełnij dane w umowie w PDF,
(możesz je wpisać używając komputera lub ręcznie – po ręcznym wpisaniu musisz ponownie wykonać skan całego dokumentu), w nazwie pliku PDF  KONIECZNIE podaj swoje imię i nazwisko.
– wejdź na stronę rządową  https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER  w Wybierz dokument z dysku wybierz umowę (nazwę pliku PDF ze swoim imieniem i nazwiskiem)
– następnie kliknij Podpisz
– teraz trzeba się zalogować swoim profilem
– klik na Podpisz profilem zaufanym
– potwierdź podpis wysłanym do ciebie kodem SMS
– zobaczysz – Twój dokument został poprawnie podpisany
– na dole strony – pobierz podpisany dokument na dysk lokalny (np na pulpit), (plik jest w formacie XML. bedzie on nad napisem Pobierz (na niebiesko), jest to specjalny nieczytelny gdyż zaszyfrowany kod         
wyślij mi ten plik XML na maila, to już tyle 🙂

Ja ten plik wkładam na tą samą stronę  https://moj.gov.pl/uslugi/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER 

następuje jego odszyfrowanie i widzę że został przez Ciebie podpisany, wówczas z tej samej strony ściągam sobie PDF z Twoimi wpisanymi danymi,  i umowę mamy załatwioną.