22 grudnia 2019

Jedna z przyczyn słabej pamięci

Napisano całe tomy na temat przyczyn słabej pamięci i sposobów jej polepszenia. Dziś pragnę podzielić się z tobą informacją o bardzo skutecznej terapii, zazwyczaj pomagającej wszystkim.

Oczywiście nie należy przy tym zapominać o podstawowej zasadzie, która w tym przypadku jest niezwykle istotna, a mianowicie o odpowiednio wysokim poziomie cholesterolu, najlepiej dużo ponad 200, oraz odblokowaniu systemu nerwowego. Jeżeli skorygujesz te dwa elementy, wówczas prawie każdy ukierunkowany produkt powinien dać szybkie efekty w poprawie pamięci.

Co jednak uczynić, jeżeli jest niemożliwe wykonanie klawiterapi czy podniesienie cholesterolu?

Należy wówczas wybierać żywność bogatą we flawonoidy, które przy okazji pomogą ci zrzucić część nadwagi i trzymać pod kontrolą stan zapalny. Stan zapalny w mózgu, nawet niezbyt intensywny, może, i to znacznie, osłabić pamięć oraz zmniejszyć funkcje poznawcze, zwłaszcza w późniejszym okresie życia.

Stan zapalny w mózgu jest najczęściej prowokowany metalami ciężkimi chociażby tymi pochodzącymi ze szczepionek oraz rozszczelnieniem bariery krew-mózg, o tym poczytaj więcej w Rak to nie wyrok.

W różnych badaniach klinicznych, m.in. przeprowadzonych na University of California, udowodniono, że osoby z podwyższonym poziomem CRP mają słabszą pamięć od osób z normalnym poziomem.
Jakiś stan zapalny zawsze występuje w organizmie, gdyż dzięki niemu może trenować układ odpornościowy. Jest on jednak słaby – każdy silniejszy, a na dodatek chroniczny, może być przyczyną bardzo wielu chorób, w tym nowotworowych.

Jednym z dobrych sposobów kontroli stanu zapalnego jest wzmocnienie metabolizmu, chociażby poprzez treningi, np. jogi. Okazało się, że u adeptów tej dyscypliny kilkakrotnie rzadziej występuje stan zapalny w stosunku do osób niećwiczących. Oczywiście każda aktywność fizyczna sprzyja kontroli stanu zapalnego.

Wracając jednak do flawonoidów – te, które są bardzo skuteczne, są też łatwo dostępne tym bardziej że zbliża się lato:
– borówka czarna;
– jeżyna czyli czernica;
– czereśnie;
– figi;
– maliny;
– açai;
– kapusta;
– bakłażan;
– marchewka;
– burak ćwikłowy.

Świeże owoce i warzywa są oczywiście najlepsze, jednak trudno o nie w zimie – wówczas można stosować kombinacje flawonoidów w proszku. Zawsze należy zwracać uwagę na pochodzenie produktów, zarówno tych świeżych, jak i przetworzonych. Gdy nie znasz pochodzenia produktu zawsze od producenta żądaj potwierdzenia, że w ich uprawie nie były używane żadne nawozy bądź herbicydy, które mogą zniszczyć twoje zdrowie.

Darmowe studium zdrowia

Pełny komfort kształcenia się we własnym domu w wybranym czasie. Prześlij go swoim znajomym! Wystarczy podać swój adres email. Zapisz się już teraz!

    Zapisując się na newsletter akceptujesz nasz regulamin, politykę ochrony danych osobowych oraz zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych w celu rozsyłania newslettera.

    Wesprzyj naszą fundację i otrzymaj książkę “Kiedy lekarz zawiedzie”

    Nasza Fundacja utrzymuje się m.in., z datków osób podobnie myślących jak my i chcących nam pomóc, dlatego staramy się w ramach podziękowań i propagowania wiedzy o medycynie naturalnej szerzyć ją jak to tylko możliwe.

    Wybierz kwotę wsparcia
    Chcesz nas wesprzeć inną kwotą?
    Możesz to zrobić wpłacając na nasze konto bankowe dowolną ilość. Ważne, w tytule koniecznie wpisz “Darowizna” inaczej wpłata zostanie zwrócona.
    Bank Santander: Fundacja Academy of Natural Health
    Numer konta
    83109027500000000137495007
    IBAN
    PL83109027500000000137495007
    SWIFT/Bic – WBKPPLPP

    Może Cię również zainteresować

    Związek demencji starczej z syndromem metabolicznym

    Wydawałoby się że wzrost „oponki” nie powinien mieć żadnego wpływu

    Przeciwzapalne działanie czereśni

    Jeżeli stosujesz środki przeciwzapalne, jak aspiryna czy ibuprofen, to powinieneś

    Bezpieczeństwo dożylnego podawania witaminy C.

    Zanim dojdę do sedna, powiem kilka słów o witaminie C.

    Shopping Cart